19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
متن دلخواه شما
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 1:28 | بازدید : 117 | نوشته ‌شده به دست taherkamali | ( نظرات )

19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
5
-
2
-
2 کیلو

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

آن را توییت کنید

در Pinterest به اشتراک بگذارید
برای ملاقات با یک ستاره سینما یا موسیقی ، نیازی نیست که اصلاً روی فرش قرمز یا مجموعه های فیلم باشید. بسیاری از مکان های ملاقات غیر منتظره مانند فرودگاه ها ، کافه ها ، استادیوم ها و حتی حمل و نقل عمومی وجود دارد. و البته ، در چنین شرایطی ، به سختی کسی فرصت عکس گرفتن با مشهور مورد علاقه خود را از دست می دهد.

ما 19 نفر را به شما معرفی می کنیم که ناگهان فرصتی برای ملاقات با بت خود پیدا کردند. و در Bright Side ، ما خوشحالیم که می بینیم چگونه برخی از افراد مشهور به طرفدارانی که دائماً می خواهند از آنها عکس بگیرند احترام می گذارند.

"من با این پسر در یک پرواز 5 ساعته آشنا شدم. دوست داشتم کمی با او گپ بزنم ، اما تصمیم گرفتم مزاحم او نشوم. من فقط خواستم عکس بگیرم "
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© SpaceGodziIIa / reddit
"چند سال پیش ، جف گلدبلوم در فرودگاه لس آنجلس با برادرم گفت که آنها شباهت زیادی به هم دارند"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© Cragg_Hackk / reddit
تبلیغات

تبلیغات

"دوست من با پیراهن دایناسور و شلوار راه راه با این پسر عجیب آشنا شد"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© SuburbanElephant / reddit
"دنزل واشنگتن نزد مادربزرگ من آمد تا تولد 99 سالگی او را تبریک بگوید"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© metalgamer / reddit
مادربزرگ من 50 سال در کتابخانه عمومی کار می کرد و هنوز هم به یاد دارد که کارت خوان اول به دنزل واشنگتن کوچک را داد. بعداً مرتباً به من می گفت که او چقدر ناز و شیرین است ... زنانی که در خانه سالمندان با او زندگی می کنند تصمیم گرفتند به او هدیه دهند: آنها از بازیگر خواستند که بیاید یا تماس بگیرد پیرزنی که تولد 99 سالگی او را تبریک بگوید. سرانجام ، او در روز تولدش با او تماس گرفت و آنها کمی گپ زدند ، پس از آن او قول داد که هنگامی که در شهر بود برای دیدن او رها شود و اینجاست! دنزل شوخی کرد ، با مادربزرگ من خندید و مثل اینکه آنها دوست قدیمی بودند ، دست او را گرفت. © metalgamer

تبلیغات

تبلیغات

"امروز با جالبترین پسر آشنا شدم. او در سالن ورزشی که من در آن کار می کنم مکرر است "
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© QuesaDEEZnuts / reddit
"نیکلاس کیج در یک میخانه کوچک در سامرست ، انگلیس به سرانجام رسید و هزینه یک تور عمومی را پرداخت کرد. این بازیگر یک فرد فوق العاده و بسیار دوستانه بود "

"من این مرد را در اتاق وزنه برداری ملاقات کردم"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© theproperfistpump / reddit
تبلیغات

"یک روز با مأمور 007 ملاقات کردم. او احساس خجالت کرد زیرا جشن تولدم را قطع کرد"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© lunar_eyelash / reddit
"پدر من و محمد علی در دهه 70"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© bboymokei / reddit
"اخیراً با یکی از شکارچیان ارواح آشنا شدم"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© jrobinson37 / reddit
تبلیغات

تبلیغات

"یک روز من با پاتریک استوارت ملاقات کردم. او بهترین شخصیتی است که من تاکنون ملاقات کرده ام "
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© gbkenrc3 / reddit
"چهره دوست من هنگام ملاقات با برایان کرانستون"
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© SoullessJewJackson / reddit
"من فوتبال بازی می کردم و دیدم پیتر دینکلج و آدام سندلر در حال گذر هستند. من خیلی عصبی بودم "
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© jaycinators / reddit
تبلیغات

تبلیغات

"پدر من و رابین ویلیامز. کندهار ، افغانستان ، 2010 "
19 نفری که به طور اتفاقی با یکی از افراد مشهور آشنا شده و برای گرفتن عکس عجله کردند
© GenuineMong / reddit
"من تاکسی شخصی خودم را دارم. بگذارید راننده ام را به شما معرفی کنم که امروز با سارا کانر آشنا شد. او یک دختر جوان را جلوی یک خانه عظیم رها کرد و لیندا همیلتون برای پرداخت هزینه سفر بیرون رفت "
19 نفر q

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب